Naida, Neven i Divanhana u kampanji “Izaberite život, pobijedite stid, uradite PAPA test”

Institut za zdravlje i sigurnost hrane Zenica tokom cijele godine, u okviru svojih redovnih aktivnosti, provodi kampanju edukacije i prevencije karcinoma grlića maternice, pod univerzalnim sloganom – IZABERI ŽIVOT – POBIJEDI STID – URADI PAPA TEST. Cilj ovih aktivnosti je da se još jednom apeluje na žensku populaciju da razmišljaju o svom reproduktivnom zdravlju, te u toku godine odvoje dan kada će posjetiti svog ljekara i uraditi kontrolni ginekološki pregled sa PAPA testom.

Ovaj put kampanju INZ-a podržao je popularni bh. sevdah bend “Divanhana”, koji je tokom aprila publiku u nekoliko bh. gradova počastili svojom promotivno-koncertnom turnejom „Kardes“, predstavljajući istoimeni album.

Mlada pjevačica Naida Ćatić, menadžer i frontmen benda Neven Tunjić i ekipa iz benda zainteresovali su se za sve elemente INZ-ove kampanje, naglasivši da su već ranije pratili kako su se u kampanju uključila druga popularna imena, te da nije bilo razmišljanja kad su i oni dobili poziv iz Instituta da podrže kampanju.

– Oduševljeni smo prilikom da, uz voditeljska imena poput Senada Hadžifejzovića i Sabine Sidro, te naše kolegice iz Srbije Jelene Tomašević, učestvujemo u jednoj korisnoj i edukativnoj kampanji kao što je ova, kazala nam je Naida Ćatić, dodajući da je važno da pažnju javnosti poznate osobe skreću na potrebu redovne kontrole radi očuvanja zdravlja.

Institut za zdravlje i sigurnost hrane Zenica podržava angažman javnih ličnosti BiH i regiona u ovoj akciji, u namjeri da naša zdravstvena poruka dođe do što većeg broja osoba. Zato vas još jednom pozivamo da najozbiljnije prihvatite ovu poruku, te poslušate savjete stručnjaka.

Ne zaboravite – Izaberite život, pobijedite stid, uradite PAPA test.

Institut za zdravlje i sigurnost hrane Zenica