Facebook je saopštio da je završio 2019. godinu sa 2,5 milijardi mjesečnih korisnika širom svijeta, što je rast od 8 posto u odnosu na godinu ranije.
Do ovog rasta je došlo uprkos pristiku javnosti i kritikama na račun ove kompanije, između ostalog zbog zabrinutosti na način na koji su tretirani lični podaci korisnika.
Kompanija je izvijestila da su joj prihodi tokom posljednja tri mjeseca 2019. bili oko 21 milijardu dolara, što je rast od 25% u odnosu na isti period godinu dana ranije. Facebook je zabilježio i 7,3 milijarde dolara dobiti.
– Uprkos svim zabrinutostima u vezi s kompanijom u posljednje dvije godine, Facebook je nadmašio očekivanja kada je riječ o prihodima, te je pokazao kontinuirani rast u svojoj korisničkoj bazi – kazala je Debra Aho Williamson, glavna analitičarka u eMarketeru.
Prema njegnim riječima, ovo je kompanija koja je pokazala da može izdržati stalnu kritiku, a istovremeno rasti kada je riječ o prihodima i broju korisnika.