Kampanja MF banke za mala i srednja preduzeća: “Za dobar biznis važne su nijanse”

Kampanja usmjerena na mala i srednja preduzeća pod nazivom „Za dobar biznis važne su nijanse”, predstavljena je u poslovnici MF banke u Zenici.

Odlikuje je moderan i jednostavan bankarski poslovni model koji omogućava donošenje brzih odluka po mjeri svojih klijenata, a već nekoliko godina bilježi pozitivan i snažan trend rasta. Mi smo krenuli u ovu kampanju sa ciljem da iskoristimo naše znanje, iskustvo i resurse koje imamo i da kroz finansijsku i savjetodavnu podršku pomognemo malim i srednjim preduzećima da rastu i razvijaju se, poručuju iz MF banke.

“Nama je cilj da angažujemo svoje resurse i da kroz ovu kampanju pošaljemo jasnu poruku toj grupi klijenata da smo tu i da želimo da zajedno radimo, zajedno se razvijamo i da rastemo na obostranu korist”, kaže Bojan Luburić, predsjednik Uprave MF banke.

Bojan Luburić

Ovakva podrška je od izuzetne važnosti, jer ako pogledate daleko razvijenije zemlje vidjet ćete da se veliki broj zaposlenih i bruto društvenog proizvoda nalazi u segmentu mikro, malih i srednjih preduzeća, kaže naš sagovornik.

“Kod nas je to slabije, odnosno nerazvijeno i to je jedan od razloga zašto imamo nešto niži životni standard od zemalja Evropske unije. Ako hoćemo da idemo naprijed mi moramo da podstaknemo preduzetnički duh kod mladih, kod privrednika, kod ljudi koji imaju određene ideje i određene resurse i onda tu nastaju problemi jer ti ljudi u BiH nemaju adekvatnu podršku”, ističe Luburić.

Podrška mladim ljudima koji imaju ideju da bi je pretvorili u biznis je ključ uspjeha.

“Shvatili smo da vrlo često, odnosno u većem omjeru razlog neuspjeha nije uopšte u finansijama nego u nedovoljnom usmjeravanju ili nedovoljnom znanju ljudi koji pokrenu biznis. Tako da smo mi zaključili da možemo iskoristiti svoje akumulirano znanje i svoje iskustvo iz rada sa stotinama i hiljadama takvih klijenata u cijeloj Bosni i Hercegovini i pomoći novima da ne prave greške nekih firmi koje su pravile takve greške u svom poslovanju”, zaključio je Luburić.

U MF banci nastoje svojom brzinom i jedostavnošću usluge pomoći klijentima, odnosno prepoznati ideju i podržati je kako bi ona zaživjela ili ukoliko se radi o već pokrenutom biznisu kako bi ga unaprijedili da dosegne jedan veći nivo.

 

Izvor: zenicainfo.ba