Kompanija Facebook namjerava promijeniti svoje ime, javljaju svjetski mediji.
Facebook je pod pritiskom regulatornih tijela i zakonodavaca zbog svoje poslovne prakse te namjerava promijeniti svoje ime koje će biti poznato naredne sedmice, tvrde pouzdani izvori.
Ovaj potez će flagship aplikaciju pozicionirati kao jedan od brojnih proizvoda u sklopu matične kompanije koja kontroliše Instagram i WhatsApp. Google je usvojio takvu strukturu kada se reorganizirao u holding kompaniju pod nazivom Alphabet 2015. godine.
Direktor Facebooka Mark Zuckerberg planira govoriti o kompaniji na godišnjoj konferenciji Connect 28. oktobra, ali bi detalji mogli biti ranije otrkiveni. Promjena imena je signal da tehnološki gigant želi biti poznat ne samo po društvenim mrežama i problemima koje ima.
Facebook već ima više od 10.000 uposlenika koji razvijaju AR naočale za koje Zuckerberg vjeruje da će biti popularne kao i mobiteli. On je u julu ove godine rekao da će Facebook napraviti tranziciju tako da ga ljudi ne vide primarno kao društvenu mrežu.
Ovim će Zuckerberg dodatno razdvojiti futuristički razvoj na koji je fokusiran od same društvene mreže.