Tuzlanska nevladina organizacija, Omladinski pokret Revolt, preko društvenih mreža pokrenula je zanimljivu online kampanju nazvanu „Volimo te BiH, ali…“.
Namjera im je da animiraju javnost, prvenstveno mlade da na taj način uoče apsurde u našem društvu, te da razmisle o vlastitim iskustvima i situacijama apsurda sa kojima se susreću u našem društvu i da ih prikažu na društvenim mrežama.
“Na ovaj način iskazujemo ljubav prema svojoj domovini, ali istovremeno ukazujemo i na postojeće probleme, jer cilj kampanje je da pomoću prikazanih fotografija i rečenica, koje su odraz stvarnosti u našoj zemlji, svi zajedno ukažemo na postojanje brojnih apsurda sa kojima se nažalost svakodnevno susrećemo u našem društvu”, ističe Merisa Okanović, predsjednica Omladinskog pokreta „Revolt“, navodeći da su se kroz kampanju dotakli sistema obrazovanja, zdravstvenog sistema, odlaska mladih iz naše zemlje, ali i pojedinih političkih nekorektnosti, koje se dešavaju u našem javnom prostoru.
Online kampanja „Volimo te BiH, ali…“ pokrenuta je jučer i još traje, a organizatori navode da je dosadašnji odziv bh. građana veliki, kao i njihovo interesovanje za istoimenu uličnu akciju, organizovanu u Tuzli za one koji nisu prisutni na društvenim mrežama.
Izvor: zenicainfo.ba