Zenica uskoro na putu brendiranja tradicionalnog suhomesnatog proizvoda “hadžijskog sužuka”

Vrhunski proizvod ocjenjuju i potvrđuju nadležne institucije i krajnji konzumenti. Takav je slučaj sa zeničkom hadžijskom sudžukom, proizvodom mesarskog obrta „Meša“.

O brendiranju zeničke sudžuke, proglašene prošlog mjeseca najboljom na Međunarodnom festivalu u Brčkom razgovarali su danas vlasnik obrta Mehmed Mangić i gradonačelnik Zenice Fuad Kasumović.

„Nadležna gradska služba i Gradska uprava će učiniti sve da podrže brendiranje i izvoz zeničke hadžijske sudžuke, da podržimo i tu, kao i ostale vrste privrede u Zenici“, kazao je Kasumović.

Prema riječima vlasnika obrta „Meša“ i tvorca nagrađene zeničke hadžijske sudžuke da bi jedan proizvod imao extra kvalitet važne su fizičko-hemijske osobine i mikrobiološka ispravnost, koji su u našem slučaju potvrđeni od Instituta za zdravlje i sigurnost hrane, te da posjeduje i senzorske osobine, ukus, izgled, strukturu koju ocjenjuju konzumenti.

Tako bi Zenica uskoro mogla biti na putu brendiranja ovog tradicionalnog suhomesnatog proizvoda. Poznate su i druge zeničke slane i slatke delicije, ali za sada još nisu brendirane.

„Velika mi je čast i sretan sam što imam podršku gradonačelnika i Gradske uprave, kao i vas medija u ovom procesu promocije i brendiranja našeg tradicionalnog i godinama stvaranog suhomesnatog proizvoda“, dodaje Mangić.

 

Izvor: zenicainfo.ba