Drugi dan spcijalizovanog Sajma tekstila, kože i obuće Timod EXPO 2019 bio je u znaku stručnih predavanja i modnih revija na kojim su predstavljene kolekcije za najmlađe.
Prvo predavanje na temu „Marketing i dizajn u svijetu mode“ održao je prof.dr. Besim Spahić, a izazvalo je veliko zanimanje posjetilaca i učesnika sajma. Modnu industriju Francuske, te načine razvijanja brendova u oblasti tekstila i mode predstavila je Liki Teng (Leekei Wai Han Teng), ekspertni konsultant USAID-ovg projekta WHAM. Liki Teng radi u modnoj industriji u Francuskoj i pomaže malim firmam u modnom tekstilnom sektoru.
Najmlađi zaljubljenici u manekenstvo u poslijepodnevnim satima imali su priliku da da nauče prve korake na modnoj pisti zajedno sa dizajnericom, Amelom Radan.
U prvoj modnoj reviji predstavljeni su odjevni predmeti bosanskohercegovačkog brenda za djecu Senses koji je dizajnirala Mirela Džinić iz Travnika. Modele iz kolekcije „Senses“ nosilili su mladi manekeni Agencije Swan Model Managment.
Modnu kolekciju „Brandis“ nadahnutu kulturnim i etno nasljeđem Travnika ,koju je dizajnirala Dijana Kozadra, predstavile su mažoretkinje iz Novog Travnika.
Na kraju drugog dana Sajma, mladi manekeni Agencije Swan Model Managment, predstavili su kolekciju za djecu poznatog bosanskohercegovačkog brenda Alma Ras.
Prvo izdanje Sajma Timod Expo 2019 završava sutra. U 11 sati bit će upriličena prezentacija Dijane Kozadra na temu „Dizajn i razvoj proizvoda – dvije stepenice na putu od „lohn“ posla do bh. robne marke.“ U 12 sati uslijedit će dodjela priznanja.