Obrazovanje temeljeno na ekologiji

U obrazovanju temeljenom na ekologiji priroda se koristi kao obrazovni materijal. Gradovi koji imaju veliku gustoću u smislu imigracije, škole koje pružaju obrazovanje u dvije smjene, lekcije koje se ne mogu dobiti kao rezultat zagađenja bukom i slikom, te negativnosti kao što su betonska nogometna igrališta umjesto trave stvaraju probleme u sposobnostima razmišljanja djece. Potreba za pronalaženjem rješenja za to otvara vrata edukaciji utemeljenoj na ekologiji.

 

U tom kontekstu, obrazovni modeli planiraju pružiti mogućnost promatranja prirode, istraživanja, prepoznavanja, postavljanja pitanja i pronalaženja odgovora. Ovaj trening će pozitivno utjecati na osjećaj društvene odgovornosti i motoričkog razvoja.

 

Plan obuke temeljen na ekologiji

Utvrdit će se ekološki kriteriji o prirodi koji će se koristiti kao obrazovni materijal. Definirat će se pravo na život i objasniti važnost ekoloških mehanizama zdravog življenja, načina zaštite, zaštitnih mjera s detaljima i primjerima. Cijeli program obuke bit će opremljen pozitivnim uzorcima (pročišćavanje otpadnih voda, sakupljanje kišnice itd.) Koji će se pročistiti od negativnih uzoraka (bazen, radnički problem itd.).

 

Važnost alternativnih izvora energije, preporuke kako bi se osigurala njihova pravilna uporaba i minimalna potrošnja te koraci koji mogu poboljšati održivu ekološku osjetljivost bit će pripremljeni i modelirani. Učenici će se poticati na zamjenu ili dijeljenje stavki kao što su knjige, odjeću, materijale za igru ​​prema potrebi. Po potrebi će se osigurati u školama.

 

Ekološki problemi koji se susreću u svakodnevnom životu i njihova rješenja prenijet će se na studente te će se osigurati teoretsko znanje. Osim toga, internalizacija i privrženost osigurat će se pružanjem radionica i projektnih radova i aplikacija kako bi se ojačao predmet. Značajne studije u vodenim ili kopnenim ekosustavima provodit će se u ekološkim radionicama ili u prirodnim staništima.

 

Osim toga, tema gospodarenja otpadom, koja je danas privukla pozornost, bit će detaljno objašnjena studentu. Radionice za popravak i recikliranje te kako i kako smanjiti potrošnju pokazat će se kako bi se osigurala konsolidacija. Studenti će biti informirani o principima proizvodnje i prirodnoj / organskoj proizvodnji uspostavljanjem igraćih materijala ili radionica s hranom.

 

Škole utemeljene na ekologiji

Održavanje održivosti osigurat će se s dovoljnim odvajanjem proračuna u školama naše zemlje gdje se smanjuje broj studenata. Kao u primjeru Kemal Sunal Parka i Centra za ekološki život, primjeri prirodnog života će se uspostaviti pridržavanjem osnovnih načela i gradit će se kao rezultat potrebnog arhitektonskog rješenja. Učenici će biti informirani o zgradama izgrađenim s obzirom na okolišne čimbenike, geografski položaj, prostorne značajke i građevinsku fiziku.

 

Osim ovih svojstava, osigurat će se izbor građevinskog materijala iz biorazgradivih, prirodnih ili reciklabilnih materijala. Osim toga, realizirat će se izolacija, a toplinski gubici će se svesti na najmanju moguću mjeru te će se koncentrirati proizvodnja detalja o zadržavanju.

 

Projekti će osigurati energetsku učinkovitost i imati koristi od alternativnih izvora energije. Električni i mehanički sustavi koristit će se kao optimalni hibridni izvor uz energiju koja se proizvodi na mjestu gdje se obuka pruža i prema potrebi. Ti će sustavi biti odabrani od rekuperacije topline, toplinske pumpe na bazi tla, vjetroagregata, solarnih kolektora i metoda pasivnog klimatiziranja. Osim toga, troškovi održavanja i pogona su svedeni na minimum, a jednostavni i pasivni / aktivni sustavi koriste se u ravnotežnom dizajnu.

 

Korišteni namještaj i dekorativni proizvodi biraju se ili izrađuju od ergonomskih i sigurnih konstrukcija koje nemaju štetne posljedice po zdravlje, nemaju ekotoksična svojstva. Recikliranje ili oporavak će se podržati u školskom okruženju, a načelo odvajanja i prikupljanja na licu mjesta bit će ispunjeno. Mjesto i papir, staklo, metal, kućni otpad i tako dalje. To će se prikupljati prema klasifikaciji. Šuma s hranom stvorit će se u skladu s objektima kampusa u kojima će se održavati ova obuka, a ta će se formacija provoditi u skladu s načelima permakulture. Svako će dijete biti odgovorno za preuzimanje odgovornosti u vlastitom kultivacijskom području.

 

U skladu s tim planovima, čini se da nije moguće postići željenu svrhu. Sigurno je da će učenik koji se poveća s školom biti uspješniji i imati osjećaj odgovornosti.