Saopćenje Ombudsmana povodom Svjetskog dana potrošača

15. marta, širom svijeta obilježava se Svjetski dan potrošača, podsjećaju iz Institucije Ombudsmana BiH.

Potrošači kao najbrojnija društvena skupina, izloženi su agresivnom marketingu, svakodnevnim prevarama, manjku konkurencije i nemogućnosti reklamiranja proizvoda i usluga.

Stoga ovim povodom Ombudsman želi još jednom poručiti svim potrošačima:

Vaša prava zagarantirana Zakonom o zaštiti potrošača su neotuđiva, odnosno ne možete ih se odreći. Ako postoji sumnja između različitih pravnih rješenja priznatih različitim zakonima, uzet će se u obzir ono koje je u korist potrošača. Imate pravo na izbor, na reklamaciju, naknadu štete, te pravo da učestvujete u procesu donošenja odluka koja imaju uticaj na vaš ekonomski položaj.

Da biste se informisali o svojim osnovnim pravima stoje vam na raspolaganju državne institucije nosioci zaštite potrošača, kao i udruženja za zaštitu potrošača u BiH.

U toj borbi, Institucija Ombudsmana vam stoji na raspolaganju, od pružanja informacija o vašim pravima do stručnih savjeta, davanja mišljenja i preporuka,navodi se u saopćenju.

 

Izvor: zenicainfo.ba